tiistai 23. helmikuuta 2010

Oh summer... where are you?

Olin ihan varma jo, että pakkaset laskisivat ja lumet sulaisivat... Viimeiset pari päivää on vaan pyryttänyt lunta ja pakkaset ovat -20asteen tienoilla (TεT). Olen kyllä ahkerasti uhmannut säätä kenkävalinnoilla, mutta halusin vaihteeksi pitää muitakin kenkiä kuin maihareita.

Maanantai

t-paita: sex pot revenge.
Housut: H&M
Säärystimet: äidin tekemät.
Kengät: k-kenkä.
neuletakki: jostain.

Oli oikein mukavaa talsia lumisateessa tennareilla ( ̄▽ ̄;) Säärystimet lämmittivät sentäs vähän.

Tiistai


T-paita: sex pot revenge.
Housut: mercy
Kengät: GLP (backstreet).
villatakki: jostain.

Ja tänään uhmasin lumisadetta creeperseillä ( ̄▽ ̄) Ehkä huonoimmat talvikengät koskaan! Lumi tarttuu pohjaan isoiksi kasoiksi ( _ _ ), mutta raitahousujen kanssa ei tunnu sopivan muut kengät...

4 kommenttia:

  1. Mm, ite ehdin kans jo tossa kelailla et "Jee ihanaa, kohta tulee kevät ja lumet sulaa ja aaaa <3", mut sit tänään onkin ollut ihan käsittämätön lumimyräkkä et melkeen luulee jo maailmanlopun tulleen. D: Meil ei onneks oo ihan sitä kahtakymmentä pakkasastetta, mut tos tuulessa se kyl tuntuu paljon enemmältäkin. ;_;

    Ja tosissaan näin lastly...
    Ota kuva jostain mistä sulle tulee mieleen minä! Sori tämmönen itsekeskeinen pyyntö, mut ... tuntuu nyt vaan siltä. ´A`

    VastaaPoista
  2. Ota kuva jostain elämänmuodosta tekemässä jotain täysin luontonsa vastaista (omakuvat ei kelpaa). Se mikä on tämän elämänmuodon vastaista toimintaa on sun päätettävissä. Mutta jos mä kysyn miten se poikkeaa tämän jutun normaalista käytöksestä sulla pitää olla hyvä selitys siihen. Njiäh >8] En yhtään sekavasti selittänyt tai mitään XD

    Btw, mä en tue noita sun raitahousuja enää. Ne ei näytä hyvältä, kun ne on liian isot .____.

    VastaaPoista
  3. Laka: Nää suomen talvet on niin petollisia ;( Hmm... ja onnistuu ~!

    Anni: Onnistuu :3

    Rinmari: o___o OK... mä yritän parhaani!
    Vähän surentaa housut mun reisiä </3 Ehkä hankin uudet.

    VastaaPoista