maanantai 28. kesäkuuta 2010

Painajainen Elmstreetillä

Kävin tänään katsomassa Nellin kanssa siis kyseisen leffan! Tarkoitus oli myös etsiä Lahdesta vyötä cossiin, mutta ikävä kyllä en löytänyt sopivaa (;ω;)
Päivä oli kyllä muuten aivan loistava!
Pyörimme ensiksi kaupoilla, välissä kävimme arnoldsissa syömässä ja lopulta liukenimme finnkinolle.

Kaikessa ihanuudessaan Nelli tarjosi leffan sekä herkut + osti minulle gina tricoon pesistakin jota olen jo pitkään himoinnut! (;A;) Sain Nelliltä myös tämän vanhan hupparin jonka hän oli aikaisemmin luvannut minulle. Miten olenkaan saanut näin ihania kavereita?



Voisin myös jotain kertoilla itse leffasta. Pidän paljon vanhoista Elmstreet leffoista joten olin innoissani kuullessani uudesta versiosta. olin myös ensimmäistä kertaa elokuvateatterissa katsomassa kauhuleffaa! Iso ruutu ja kunnon kaijarit saivat leffasta pelottavamman. Yhdessä välissä suljin silmäni juuri ennen 'säikyttämis' kohtausta ja säikähdin jo pelkästään äänitehosteita. Leffa oli kyllä hyvin tehty ja todellakin pelottava. Ainoastaan uusi Freddy ei ollut mieleeni :/ Vanhemmissa leffoissa Freddy on paljon hauskempi hahmo. Maskeeraus oli kyllä huomattavasti parempi ja aidompi kuin vanhoissa leffoissa.

Ja vielä päivän asustus;

Farkut: Vence.
T-paita: sex pot revenge.
Creeperset: GLP (backstreet)
Laukku: europehouse.
Kauluspaita: Kirpparilta.
Korut sieltä täältä.

+ Nellin kanssa spirit storessa peiliteineilemässä, himoitsen tuota hattua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti