torstai 25. huhtikuuta 2013

Paljon vaaleanpunaista!

Huh huh miten olen viime aikoina ostellut loleja... Silti tuntuu että kaappini ammottaa tyhjyyttä ( ̄▽ ̄;)


Babyn saappaat! Olen jo pidemmän aikaa tarvinnut lolisaappaita ja nämä ovat vielä yhdet unelma kengistäni!


 Metan talviviitta! Tälle nyt ei ollut suurta tarvetta, mutten voinut vastustaa kun hintakin oli kohdallaan.

 
 Yhdet unelma sukistani! APn "ballerinna" sukat!

Babyn rusetti! Olen aina vältellyt päänsyöjärusetteja, koska olen kokenut että ne eivät näytä hyvältä päässäni. Muutin kuitenkin mieltäni kun sain ensimmäisen päänsyöjärusettini ja nyt olen ihan rakastunut niihin.

 APn Whipped Cake Bangle. Olen ihan rakastunut APn muovikoruihin ja vihdoinkin sain edes yhden semmoisen kaappiini.

Apn Wrist cuffit. En aluksi oikein välittänyt näistäkään, mutta totesin että kyllä minä nyt ainakin yhden parin "tarvitsen".


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti